Wirtualna Uczelnia

FAQ

  1. Gdzie mogę uzyskać login i hasło do WU?
    Dane do logowania dostępne będą na indywidualnym koncie kandydata w ciągu tygodnia, od złożenia dokumentów rekrutacyjnych.
  2. Co zrobić, jeżeli otrzymane hasło nie działa lub jeżeli hasło zgubiłem (zapomniałem)?
    Skontaktuj się z Dziekanatem kierunkowym lub samodzielnie dokonaj zmiany za pomocą opcji „Zmiana hasła”.
  3. Jak mogę się zalogować?
    Zalogować się możesz przez stronę główną Uniwersytetu Medycznego.
  4. Zalogowałem się do WU, „wyskoczyła” opcja wypełnienia ankiety, co mam zrobić?
    Odrzuć ją lub wypełnij w późniejszym terminie – w przeciwnym razie nie będziesz miał dostępu do menu głównego.
  5. Do czego służą ankiety?
    Ankiety ewaluacyjne służą podnoszeniu poziomu kształcenia Uczelni.
  6. Czy za pomocą ankiety mogę ocenić wszystkich nauczycieli?
    Tak, możesz ocenić WSZYSTKICH nauczycieli akademickich, którzy prowadzili zajęcia w toku Twoich studiów.
  7. Czy za pomocą ankiety mogę ocenić pracowników administracyjnych?
    Tak, możesz ocenić WSZYSTKICH pracowników administracyjnych Uczelni.
  8. Czy w WU mogę zmienić swoje dane osobowe?
    Możesz dokonać zmiany numeru telefonu i prywatnego adresu e-mail. Pozostałe zmiany należy zgłaszać w Dziekanacie kierunkowym.
  9. Czy w WU widzę swój plan zajęć?
    Tak, klikając w kafelek PLAN ZAJĘĆ.
  10. Czy po zalogowaniu do WU będę widzieć moje oceny?
    Tak, po kliknięciu kafelek INDEKS.
  11. Czy z poziomu WU mam dostęp do sylabusów z mojego toku studiów?
    Tak, oczywiście poprzez wybór kafelka SYLABUSY I MATERIAŁY DYDAKTYCZNE.
  12. Czy MATERIAŁY DYDAKTYCZNE to materiały udostępniane przez dydaktyków i dotyczą one mojego toku studiów?
    Tak, każdy nauczyciel z poziomu WU może zamieścić materiały dla swoich studentów. Masz do nich dostęp poprzez kafelek SYLABUSY I MATERIAŁY DYDAKTYCZNE.
  13. Widzę w menu opcję OGŁOSZENIA, co to jest?
    To „tablica ogłoszeń”, na której pracownicy administracyjni i nauczyciele mogą umieszczać informacje dotyczące m.in. spraw związanych z funkcjonowaniem uczelni, ważnych wydarzeń, konferencji, zmian w planach zajęć etc.
  14. Znalazłem w menu głównym opcję UBEZPIECZENIE. Do czego służy?
    Po jej kliknięciu możesz online wypełnić FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY dotyczący Twojego ubezpieczenia na okres studiów.
  15. Czy widzę w WU informację na temat mojego ubezpieczenia?
    Szczegóły dotyczące ubezpieczania widoczne są po zalogowaniu na stronie ubezpieczyciela.
  16. Czy przez WU mogę korzystać z poczty?
    Tak, Poczta Office365 znajduje się na Twoim koncie w WU.
  17. Jak „pojemna” jest moja skrzynka pocztowa?
    Pojemność twojej skrzynki pocztowej wynosi 50 GB.
  18. Jestem absolwentem Uczelni, czy moja skrzynka pocztowa działa?
    Tak, nadal możesz korzystać ze skrzynki pocztowej UMED.
  19. Czy w WU złożę wniosek o akademik?
    Jeżeli rozpoczynasz studia wniosek musisz wypełnić osobiście w Dziale do Spraw Bytowych. Jeżeli jesteś studentem starszego rocznika wniosek możesz złożyć elektronicznie.
  20. Czy na UMEDzie mogę skorzystać z Wi-Fi?
    Tak, z internetu bezprzewodowego możesz skorzystać w Rektoracie na al. Kościuszki 4, Pl. Hallera 1 – budynek nr 1 oraz IV Dom Studencki , ul. Pomorskiej 251 – Centrum Dydaktyczne, ul. Żeligowskiego 7/9.
  21. Czy muszę wpisać hasło dostępowe do Wi-Fi?
    Tak, wybierz: MENU->PRZEWODNIK UMED->WiFi.
  22. Czy UMED ma „fejsa”?
    Oczywiście! Wystarczy, że klikniesz kafelek SPOŁECZNOŚCI a znajdziesz się na naszym fanpage’u!
  23. Czy UMED ma kanał na You Tube?
    Oczywiście! Wystarczy, że klikniesz kafelek SPOŁECZNOŚCI a znajdziesz się na naszym kanale YT!
  24. Czy UMED ma FLICKRa?
    Oczywiście! Wystarczy, że klikniesz kafelek SPOŁECZNOŚCI, a obejrzysz fotorelacje z wielu ważnych wydarzeń!

Uniwersytet Medyczny w Łodzi
Al. Kościuszki 4
90-419 Łódź
NIP 725 18 43 739
REGON 473 073 308

Znajdź nas na mapie