Aktualności

Start kampanii  #WybieramŁódź


Wła­śnie wystar­to­wa­ła kam­pa­nia pro­mo­cyj­na pro­gra­mu Mło­dzi w Łodzi zachę­ca­ją­ca do stu­dio­wa­nia w Łodzi pod hasłem #Wybie­ram­Łódź.

Kam­pa­nia połą­czo­na jest z kon­kur­sem, w któ­rym trój­ka Lau­re­atów wraz z oso­ba­mi towa­rzy­szą­cy­mi wygra MEGA Week­end w Łodzi, pod­czas któ­re­go będą mie­li zapew­nio­ne noc­le­gi w jed­nym z naj­bar­dziej cha­rak­te­ry­stycz­nych łódz­kich hote­li — Sta­re Kino, posił­ki w naj­lep­szych łódz­kich restau­ra­cjach, zwie­dza­nie Mia­sta z prze­wod­ni­kiem, udział w atrak­cjach kul­tu­ral­nych oraz wyso­kie kie­szon­ko­we. Lau­re­aci będą zobo­wią­za­ni do doku­men­to­wa­nia swo­je­go poby­tu w Łodzi w mediach spo­łecz­no­ścio­wych, a oso­ba któ­ra uzy­ska naj­wię­cej polu­bień dla swo­ich postów otrzy­ma dodat­ko­wo smart­fon Sam­sung Gala­xy S7 Edge. Aby wal­czyć o nagro­dy wystar­czy wyko­nać film lub zdję­cie, w kon­wen­cji „sel­fie”, „z ręki” odpo­wia­da­ją­cy na pyta­nie dla­cze­go war­to wybrać Łódź jako mia­sto do stu­dio­wa­nia, pra­cy, życia, udo­stęp­nić na swo­im pro­fi­lu w mediach spo­łecz­no­ścio­wych i ozna­czyć hasz­ta­ga­mi #Wybie­ram­Lodz, #kon­kurs, a następ­nie zachę­cać zna­jo­mych do gło­so­wa­nia na swo­ją pra­cę na stro­nie www.wybieramlodz.pl.

Ter­mi­ny:

Zgła­sza­nie prac kon­kur­so­wych: 20 paź­dzier­ni­ka — 10 listo­pa­da 2017 r.
Gło­so­wa­nie: 20 paź­dzier­ni­ka – 12 listo­pa­da 2017 r.
Ogło­sze­nie Lau­re­atów: 15 listo­pa­da 2017 r.
MEGA Week­end w Łodzi: 17–19 listo­pa­da 2017 r.

Zobacz spot zachę­ca­ją­cy do udzia­łu w kon­kur­sie: https://youtu.be/g‑RmhkSDZCI

Chce­my prze­ko­nać wszyst­kich mło­dych ludzi, że WARTO wybrać Łódź jako mia­sto do stu­dio­wa­nia, pra­cy i życia, bo mamy świet­ne, dys­po­nu­ją­ce zna­ko­mi­tą kadrą wykła­dow­ców i nowo­cze­sną infra­struk­tu­rą aka­de­mic­ką uczel­nie, uni­kal­ny w ska­li kra­ju pro­gram Mło­dzi w Łodzi, reno­mo­wa­nych Pra­co­daw­ców, wyjąt­ko­we wyda­rze­nia kul­tu­ral­ne i magicz­ne miej­sca oraz nie­po­wta­rzal­ny kli­mat, jakie­go nie ma żad­ne inne mia­sto na świe­cie. W ramach kam­pa­nii w mediach spo­łecz­no­ścio­wych (Face­bo­ok, Insta­gram, Youtu­be) poja­wi­ły się 1,5‑minutowy oraz 30-sekun­do­we spo­ty pro­mo­cyj­ne, w któ­rych stu­den­ci łódz­kich uczel­ni opo­wia­da­ją dla­cze­go wybra­li Łódź:

Karo­li­na Olko­wicz – stu­dent­ka Pie­lę­gniar­stwa na Uni­wer­sy­te­cie Medycz­nym w Łodzi.

„Wybra­łam Łódź, bo są tu jed­ne z naj­lep­szych stu­diów medycz­nych w kra­ju, a ja chcę pro­fe­sjo­nal­nie poma­gać ludziom. Uwiel­biam Łódź za jej nie­oczy­wi­stość, za kon­tra­sty i zasko­cze­nia. Doce­niam też jak bar­dzo zmie­nia się na moich oczach.”

Bliż­szych infor­ma­cji udzie­la: Biu­ro Obsłu­gi Inwe­sto­ra i Współ­pra­cy z Zagra­ni­cą, Depar­ta­ment Pre­zy­den­ta, Urzę­du Mia­sta Łodzi, tel. 42 638 43 27, 638 59 28, e‑mail: mlodziwlodzi@mlodziwlodzi.pl; www.mlodziwlodzi.pl

  • Opublikowano: 23 października 2017
Podziel się na:
  • Facebook
  • LinkedIn
godło Polski

Uni­wer­sy­tet Medycz­ny w Łodzi
Ale­ja T. Kościusz­ki 4
90–419 Łódź
NIP 7251843739
REGON 473073308

BIP