Zmiana systemu parkingowego — informacja dla użytkowników i posiadaczy abonamentu
W imieniu spółki UMED Sp. z o.o. informujemy, że z myślą o poprawie komfortu użytkowania parkingów na terenie Uniwersytetu Medycznego w Łodzi został zmieniony operator systemu parkingowego. Ceny nie ulegną zmianie, a opłacone abonamenty będą utrzymane.
W ramach nowego systemu parkingowego użytkownik będzie mógł skorzystać z:
- możliwości przedłużania abonamentu przez sklep internetowy.
- możliwości płacenia kartą dotykową płatniczą na każdym wyjeździe.
- dodatkowej kasy automatycznej do obsługi transakcji gotówkowych i bezgotówkowych.
- dodatkowych wyjazdów w kampusie CKD.
- możliwości używania karty pracowniczej i studenckiej jak abonamentowej.
Jeżeli mają Państwo ważny abonament, prosimy o przesłanie na adres parking@umed.pl następujących informacji: Imię i nazwisko posiadacza abonamentu; data ważności posiadanego abonamentu; którego parkingu(ów) dotyczy abonament.
Pozwoli nam to na przygotowanie dla Państwa nowych abonamentów (będziemy się z Państwem kontaktować w sprawie ich odbioru)
Wymiana powinna zakończyć się do końca kwietnia.
Udając się do Biura Obsługi Klienta prosimy o zabranie starej karty parkingowej.
Adresy i godziny pracy BOK:
- Plac Hallera – BOK w tej samej lokalizacji zapraszamy w godzinach: wt., czw., 13:00–16:30 śr. 8:00–12:00
- CKD – BOK w tej samej lokalizacji zapraszamy w godzinach: pn., śr., pt. 13:00–16:00 wt., czw. 8:00–12:00
- Dodatkowo w kwietniu Hostel UMED — codziennie od 17.00 do 7.30 (budynek CSK, wejście A, 13 piętro).
W przypadku pytań prosimy o kontakt: parking@umed.pl lub pod numerem telefonu: 535 740 140