Aktualności

Jak zdobywać pacjentów i budować swoją markę osobistą w Internecie


Zapra­sza­my na wyjąt­ko­we spo­tka­nie ze spe­cja­li­sta­mi z Zna­ny­Le­karz oraz 4PEOPLE, pod­czas któ­re­go poznasz prak­tycz­ne wska­zów­ki, jak świa­do­mie kre­ować mar­kę oso­bi­stą i sku­tecz­nie budo­wać pro­fe­sjo­nal­ny wize­ru­nek w bran­ży ochro­ny zdro­wia.

Pod­czas wykła­du Pani Mał­go­rza­ta Milew­ska PR Pro­ject Mana­ger  Zna­ny­Le­karz oraz Pani Kin­ga Gołę­biew­ska– eks­pert­ka z 4PEOPLE podzie­lą się wie­dzą i doświad­cze­niem w zakre­sie:

  • uni­ka­nia naj­częst­szych błę­dów i budo­wa­nia mar­ki, któ­ra budzi zaufa­nie,
  • dba­nia o rela­cję z pacjen­tem oraz mądre­go wyko­rzy­sty­wa­nia opi­nii,
  • miejsc, w któ­rych pacjen­ci naj­czę­ściej szu­ka­ją spe­cja­li­stów – i jak się tam wyróż­nić,
  • pozy­ski­wa­nia pierw­szych pacjen­tów i spra­wia­nia, by pole­ca­li Cię dalej,
  • reago­wa­nia na komen­ta­rze w sie­ci i pro­sze­nia o reko­men­da­cje,
  • zdo­by­wa­nia pacjen­tów za pomo­cą w Social Mediów, SEO, oraz płat­nych reklam np. Google Ads,
  • ogra­ni­czeń praw­nych w zakre­sie rekla­my w bran­ży medycz­nej,
  • sku­tecz­ne­go mar­ke­tin­gu w bran­ży medycz­nej,

To spo­tka­nie to świet­na oka­zja, by zdo­być wie­dzę, któ­ra pomo­że Ci od same­go począt­ku budo­wać roz­po­zna­wal­ność i pro­fe­sjo­na­lizm.

🎁 Na uczest­ni­ków cze­ka tak­że dar­mo­wa sesja zdję­cio­wa o war­to­ści 500 zł – ide­al­ny krok w stro­nę świa­do­me­go kształ­to­wa­nia mar­ki oso­bi­stej w Inter­ne­cie

oraz moż­li­wość dar­mo­wej kon­sul­ta­cji z eks­per­ta­mi z 4PEOPLE w zakre­sie SEO (pozy­cjo­no­wa­nia stron), Social Media, kam­pa­nii płat­nych np. w Google oraz stra­te­gii mar­ke­tin­go­wych w Inter­ne­cie.

📍 Przyjdź, posłu­chaj i zacznij budo­wać swój wize­ru­nek w sie­ci już dziś!

4PEOPLE to agen­cja mar­ke­tin­gu inter­ne­to­we­go dla wyma­ga­ją­cych branż.

Łączą ana­li­tycz­ne myśle­nie stra­te­gicz­ne z kre­atyw­ną siłą wyko­naw­czą. Poma­ga­ją Klien­tom pozy­ski­wać pacjen­tów i budo­wać wize­ru­nek eks­per­ta poprzez kom­plek­so­we dzia­ła­nia w inter­ne­cie: od pro­wa­dze­nia pro­fi­li w social mediach (Face­bo­ok, Insta­gram, Lin­ke­dIn, Tik­Tok), po sku­tecz­ne kam­pa­nie Meta Ads, Google Ads i pozy­cjo­no­wa­nie (SEO).
Spe­cja­li­zu­ją się we współ­pra­cy z bran­ża­mi, gdzie klu­czo­we jest zaufa­nie i pre­cy­zja komu­ni­ka­cji. Dosko­na­łym tego przy­kła­dem jest sek­tor medycz­ny, w któ­rym z suk­ce­sem wspie­ra­ją leka­rzy i pla­ców­ki w docie­ra­niu do pacjen­tów. To doświad­cze­nie pozwa­la im rozu­mieć uni­kal­ne potrze­by każ­de­go Klien­ta.

 

Kin­ga Gołę­biew­ska

Eks­pert­ka Google Ads w agen­cji 4PEOPLE. Od bli­sko 15 lat zaj­mu­je się mar­ke­tin­giem inter­ne­to­wym – pro­wa­dzi­ła kam­pa­nie Google Ads, od kie­dy było to tyl­ko mod­ne, a nie must have w pro­wa­dze­niu biz­ne­su i budo­wa­niu swo­jej mar­ki w Inter­ne­cie.

Jej boga­te doświad­cze­nie i wie­dza znaj­du­ją odzwier­cie­dle­nie nie tyl­ko w suk­ce­sach zawo­do­wych – nagra­dza­nych kam­pa­niach na pre­sti­żo­wych kon­kur­sach Euro­pe­an Search Awards i SEM KRK Awards – ale rów­nież w pra­cy dydak­tycz­nej. Jako wykła­dow­czy­ni na uczel­ni WSB w Cie­szy­nie z pasją dzie­li się swo­ją wie­dzą ze stu­den­ta­mi. Jest tak­że autor­ką e‑booka „Wyko­rzy­staj AI w Google Ads”, któ­ry spo­tkał się z pozy­tyw­nym odbio­rem w bran­ży.

Zna­ny­Le­karz to naj­więk­sza w Pol­sce plat­for­ma uła­twia­ją­ca kon­takt pacjen­tów ze spe­cja­li­sta­mi ochro­ny zdro­wia. Dzię­ki niej pacjen­ci mogą łatwo zna­leźć, porów­nać i umó­wić wizy­tę u leka­rza czy tera­peu­ty, a spe­cja­li­ści zysku­ją narzę­dzia do budo­wa­nia pro­fe­sjo­nal­ne­go wize­run­ku, zarzą­dza­nia opi­nia­mi oraz efek­tyw­nej komu­ni­ka­cji z pacjen­ta­mi. Plat­for­ma jest czę­ścią mię­dzy­na­ro­do­wej gru­py Docplan­ner, obec­nej w kil­ku­na­stu kra­jach na całym świe­cie.

 

Kie­dy: 29 paź­dzier­ni­ka 2025

O któ­rej: godzi­na 13:00–15:00

Gdzie: CKD

Zapisz się

  • Opublikowano: 13 października 2025
Podziel się na:
  • Facebook
  • LinkedIn
godło Polski

Uni­wer­sy­tet Medycz­ny w Łodzi
Ale­ja T. Kościusz­ki 4
90–419 Łódź
NIP 7251843739
REGON 473073308

BIP