- Zaloguj się na swoje konto w Wirtualnej Uczelni!
- Po wybraniu MENU, rozwinie się lista opcji do wyboru!
- Najedź kursorem na kafelek AKADEMIKI i wybierz ELEKTRONICZNY WNIOSEK!
- System automatycznie przekieruje Cię na stronę z wnioskiem!
- Uzupełnij puste pola – pamiętaj o uzasadnieniu!
- Wyślij!
Formularz zostanie przesłany do właściwej osoby.
Otrzymasz od nas dwa e‑maile: pierwszy potwierdzający wysłanie wniosku, drugi zostanie przesłany z chwilą odczytania wniosku przez właściwego pracownika.
Osoby przyjęte na I rok studiów pierwszego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich oraz stacjonarnych studiów doktoranckich, składają wniosek w wersji papierowej do dnia 31 sierpnia 2018 r.
- Do wniosku należy dołączyć dokumenty o dochodach.
Osoby przyjęte na I rok studiów drugiego stopnia mogą składać wnioski dopiero po uzyskaniu informacji o przyjęciu na studia uzupełniające, nie później niż do dnia 20 września 2018 r.
- Studenci Uniwersytetu Medycznego, którzy kontynuują naukę na II stopniu mogą złożyć wniosek bez wykazywania dochodów rodziny.
- Studenci innych uczelni, którzy tytuł magistra chcą uzyskać w Uniwersytecie Medycznym muszą dołączyć dokumenty o dochodach
Pozdrawiamy serdecznie
Biuro Obsługi Studiów