E-obiegówka dla studenta
E-obiegówka jest to elektroniczna karta potwierdzeń rozliczenia zobowiązań Studenta wobec Uczelni.
Jeśli kończysz studia/ przenosisz się na inną uczelnię/ rezygnujesz ze studiów lub zostałeś skreślony z listy studentów możesz rozliczyć się z Uczelnią on-line, za pomocą e-obiegówki.
Jak złożyć wniosek?
Krok 1 – zaloguj się na swoje konto w WU;
Krok 2 – z paska zadań wybierz „E-sprawy”, następnie „E-obiegówka”
– zostaniesz przekierowany na stronę z aplikacją E-obiegówka
Krok 3 – zaloguj się w aplikacji „E-obiegówka”
Krok 4 – przejdź do zakładki „wniosek” i uzupełnij niezbędne dane:
– jeśli studiujesz na kilku kierunkach wybierz ścieżkę studiów by rozliczyć się z właściwego kierunku,
– wprowadź przyczynę uruchomienia e-obiegówki,
– wyraź opinię na udział w ankietach ewaluacji
Krok 5 – uruchom e-obiegówkę
Twoja E-obiegówka zostanie przesłana do właściwego Dziekanatu w celu zatwierdzenia jej uruchomienia.
Po zatwierdzeniu przez Dziekanat zobaczysz listę jednostek, do których została przesłana Twoja e-obiegówka oraz link do obowiązkowej ankiety badania satysfakcji ze studiów.
Pamiętaj by sprawdzać status E-obiegówki. Jeśli nie będziesz rozliczony z daną jednostką otrzymasz informację zwrotną o odrzuceniu e-obiegówki wraz podaną przyczyną. Ureguluj swoje zobowiązania podane w komentarzu (np.: oddaniu książek do biblioteki lub uregulowaniu należności) i koniecznie potwierdź to przyciskiem „rozliczony” by zakończyć proces.
UWAGA:
Studenci kierunków Elektroradiologia, Lekarsko-Dentystyczny i Techniki Dentystyczne, mają obowiązek rozliczyć się osobiście z dodatkowymi zakładami, które nie biorą udziału elektronicznym obiegu. Dla tych kierunków przygotowaliśmy Kartę Potwierdzeń (plik PDF) zawierającą listę zakładów. O sposobie rozliczenia i dostarczenia papierowej Karty Potwierdzeń poinformuje Cię Twój Dziekanat.