Jak zdobywać pacjentów i budować swoją markę osobistą w Internecie
Zapraszamy na wyjątkowe spotkanie ze specjalistami z ZnanyLekarz oraz 4PEOPLE, podczas którego poznasz praktyczne wskazówki, jak świadomie kreować markę osobistą i skutecznie budować profesjonalny wizerunek w branży ochrony zdrowia.

Podczas wykładu Pani Małgorzata Milewska PR Project Manager ZnanyLekarz oraz Pani Kinga Gołębiewska– ekspertka z 4PEOPLE podzielą się wiedzą i doświadczeniem w zakresie:
- unikania najczęstszych błędów i budowania marki, która budzi zaufanie,
- dbania o relację z pacjentem oraz mądrego wykorzystywania opinii,
- miejsc, w których pacjenci najczęściej szukają specjalistów – i jak się tam wyróżnić,
- pozyskiwania pierwszych pacjentów i sprawiania, by polecali Cię dalej,
- reagowania na komentarze w sieci i proszenia o rekomendacje,
- zdobywania pacjentów za pomocą w Social Mediów, SEO, oraz płatnych reklam np. Google Ads,
- ograniczeń prawnych w zakresie reklamy w branży medycznej,
- skutecznego marketingu w branży medycznej,
To spotkanie to świetna okazja, by zdobyć wiedzę, która pomoże Ci od samego początku budować rozpoznawalność i profesjonalizm.
Na uczestników czeka także darmowa sesja zdjęciowa o wartości 500 zł – idealny krok w stronę świadomego kształtowania marki osobistej w Internecie
oraz możliwość darmowej konsultacji z ekspertami z 4PEOPLE w zakresie SEO (pozycjonowania stron), Social Media, kampanii płatnych np. w Google oraz strategii marketingowych w Internecie.
Przyjdź, posłuchaj i zacznij budować swój wizerunek w sieci już dziś!

Łączą analityczne myślenie strategiczne z kreatywną siłą wykonawczą. Pomagają Klientom pozyskiwać pacjentów i budować wizerunek eksperta poprzez kompleksowe działania w internecie: od prowadzenia profili w social mediach (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok), po skuteczne kampanie Meta Ads, Google Ads i pozycjonowanie (SEO).
Kinga Gołębiewska
Ekspertka Google Ads w agencji 4PEOPLE. Od blisko 15 lat zajmuje się marketingiem internetowym – prowadziła kampanie Google Ads, od kiedy było to tylko modne, a nie must have w prowadzeniu biznesu i budowaniu swojej marki w Internecie.
Jej bogate doświadczenie i wiedza znajdują odzwierciedlenie nie tylko w sukcesach zawodowych – nagradzanych kampaniach na prestiżowych konkursach European Search Awards i SEM KRK Awards – ale również w pracy dydaktycznej. Jako wykładowczyni na uczelni WSB w Cieszynie z pasją dzieli się swoją wiedzą ze studentami. Jest także autorką e‑booka „Wykorzystaj AI w Google Ads”, który spotkał się z pozytywnym odbiorem w branży.

ZnanyLekarz to największa w Polsce platforma ułatwiająca kontakt pacjentów ze specjalistami ochrony zdrowia. Dzięki niej pacjenci mogą łatwo znaleźć, porównać i umówić wizytę u lekarza czy terapeuty, a specjaliści zyskują narzędzia do budowania profesjonalnego wizerunku, zarządzania opiniami oraz efektywnej komunikacji z pacjentami. Platforma jest częścią międzynarodowej grupy Docplanner, obecnej w kilkunastu krajach na całym świecie.
Kiedy: 29 października 2025
O której: godzina 13:00–15:00
Gdzie: CKD

