Aktualności

Potrójne podium dla UMED Łódź w konkursie Genius Universitatis 2025


Z dumą infor­mu­je­my, że zespół Biu­ra Pro­mocji Uni­w­er­syte­tu Medy­cznego w Łodzi aż trzykrot­nie stanął na podi­um w tegorocznym prestiżowym konkur­sie Genius Uni­ver­si­tatis 2025, orga­ni­zowanym przez Per­spek­ty­wy! To jed­no z najważniejszych wydarzeń wyróż­ni­a­ją­cych najbardziej kreaty­wne i skuteczne dzi­ała­nia mar­ketingowe w szkol­nictwie wyższym.

 

🏅 Nasze nagrod­zone pro­jek­ty:

 

2. miejsce w kat­e­gorii Najlep­szy Event – sUM­mer School – wyjątkowy pro­gram let­ni dla przyszłych stu­den­tów, który daje możli­wość poz­na­nia uczel­ni od środ­ka i rozwi­ja­nia swoich pasji w aka­demickim środowisku.
3. miejsce w kat­e­gorii Brand­ed Con­tent – nagro­da za kam­panię pro­mu­jącą kierun­ki studiów na UMED Łódź w social medi­ach, która w kreaty­wny i inspiru­ją­cy sposób przy­bliżała przyszłym stu­den­tom możli­woś­ci ksz­tałce­nia i roz­wo­ju zawodowego.
3. miejsce w kat­e­gorii Genius AD – nagro­da dla wspól­nego stoiska tar­gowego przy­go­towanego razem z Młodzi w Łodzi, Uni­w­er­sytetem Łódzkim i Politech­niką Łódzką. Stoisko to przy­ciągnęło uwagę maturzys­tów i przyszłych stu­den­tów, inspiru­jąc ich do wyboru Łodzi jako miejs­ca nau­ki i roz­wo­ju.

 

🏆 Czym jest konkurs Genius Uni­ver­si­tatis?

 

Genius Uni­ver­si­tatis to prestiżowy konkurs, który co roku wyła­nia najbardziej kreaty­wne i skuteczne kam­panie mar­ketingowe pol­s­kich uczel­ni. To jed­no z najważniejszych wydarzeń dla dyrek­torów mar­ketingu, zespołów pro­mocji i środowiska aka­demick­iego. W tegorocznej edy­cji uczel­nie rywal­i­zowały aż w 9 kat­e­go­ri­ach, wśród których znalazły się m.in.:
🔹 Genius Hero – nagro­da dla dyrek­to­ra mar­ketingu
🔹 Genius Stars – nagro­da dla zespołu mar­ketingu
🔹 Najlep­szy event
🔹 Brand­ed con­tent
🔹 Rekla­ma pra­sowa
🔹 Kam­pa­nia w medi­ach społecznoś­ciowych
🔹 Film pro­mo­cyjny
🔹 Gadżet pro­mo­cyjny
🔹 Genius AD – nagro­da za nie­s­tandar­d­owe dzi­ała­nia

 

Do tegorocznej edy­cji konkur­su zgłosiły się 32 uczel­nie, prezen­tu­jąc 95 prac konkur­sowych, które oceniła znakomi­ta kapituła ekspertów pod prze­wod­nictwem prof. dr hab. Artu­ra Kra­jew­skiego. W jury zasiedli spec­jal­iś­ci z takich orga­ni­za­cji jak Meta, IAB Pol­s­ka, Pub­li­cis World­wide, Mar­ket­ing przy Kaw­ie, Fab­ry­ka Komu­nikacji Społecznej i wielu innych.

 

  • Opublikowano: 10 marca 2025
Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
godło Polski

Uni­w­er­sytet Medy­czny w Łodzi
Ale­ja T. Koś­ciusz­ki 4
90–419 Łódź
NIP 7251843739
REGON 473073308

BIP