Potrójne podium dla UMED Łódź w konkursie Genius Universitatis 2025
Z dumą informujemy, że zespół Biura Promocji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi aż trzykrotnie stanął na podium w tegorocznym prestiżowym konkursie Genius Universitatis 2025, organizowanym przez Perspektywy! To jedno z najważniejszych wydarzeń wyróżniających najbardziej kreatywne i skuteczne działania marketingowe w szkolnictwie wyższym.
🏅 Nasze nagrodzone projekty:
2. miejsce w kategorii Najlepszy Event – sUMmer School – wyjątkowy program letni dla przyszłych studentów, który daje możliwość poznania uczelni od środka i rozwijania swoich pasji w akademickim środowisku.
3. miejsce w kategorii Branded Content – nagroda za kampanię promującą kierunki studiów na UMED Łódź w social mediach, która w kreatywny i inspirujący sposób przybliżała przyszłym studentom możliwości kształcenia i rozwoju zawodowego.
3. miejsce w kategorii Genius AD – nagroda dla wspólnego stoiska targowego przygotowanego razem z Młodzi w Łodzi, Uniwersytetem Łódzkim i Politechniką Łódzką. Stoisko to przyciągnęło uwagę maturzystów i przyszłych studentów, inspirując ich do wyboru Łodzi jako miejsca nauki i rozwoju.
🏆 Czym jest konkurs Genius Universitatis?
Genius Universitatis to prestiżowy konkurs, który co roku wyłania najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie marketingowe polskich uczelni. To jedno z najważniejszych wydarzeń dla dyrektorów marketingu, zespołów promocji i środowiska akademickiego. W tegorocznej edycji uczelnie rywalizowały aż w 9 kategoriach, wśród których znalazły się m.in.:
🔹 Genius Hero – nagroda dla dyrektora marketingu
🔹 Genius Stars – nagroda dla zespołu marketingu
🔹 Najlepszy event
🔹 Branded content
🔹 Reklama prasowa
🔹 Kampania w mediach społecznościowych
🔹 Film promocyjny
🔹 Gadżet promocyjny
🔹 Genius AD – nagroda za niestandardowe działania
Do tegorocznej edycji konkursu zgłosiły się 32 uczelnie, prezentując 95 prac konkursowych, które oceniła znakomita kapituła ekspertów pod przewodnictwem prof. dr hab. Artura Krajewskiego. W jury zasiedli specjaliści z takich organizacji jak Meta, IAB Polska, Publicis Worldwide, Marketing przy Kawie, Fabryka Komunikacji Społecznej i wielu innych.
Podziel się na: