Aktualności

Transnational meeting 28–30.11.2022


Łódź, 28–30.11.2022 r. Uni­wer­sy­tet Medycz­ny w Łodzi

Pro­jekt  Era­smus+: Asses­sment in Heal­th­ca­re Edu­cA­tion goes Digi­tal ‘AHEAD’

W dniach 28.11 – 30.11.2022 r., w Łodzi, w sie­dzi­bie Uni­wer­sy­te­tu Medycz­ne­go odby­ło się dru­gie już sta­cjo­nar­ne spo­tka­nie part­ne­rów pro­jek­tu  AHEAD. W spo­tka­niu UMed. repre­zen­to­wa­li: dr dr Beata Bro­sow­ska, Doro­ta Kilań­ska, Beata Kuni­kow­ska, mgr mgr Nata­lia Bie­ga, Justy­na Kupis, Ewe­li­na Łojew­ska i  repre­zen­tu­ją­cy Zespół infor­ma­ty­ków CSM – mgr Adam Michal­ski, Zespół Lide­ra Dublin City Uni­ver­si­ty (Irlan­dia), Ilia  Sta­te Uni­ver­si­ty (Gru­zja), Han­se Insti­tu­te Olden­burg (Niem­cy).

Pod­czas trzech dni obrad omó­wio­no aktu­al­ny stan pro­jek­tu, usta­lo­no dal­sze kro­ki postę­po­wa­nia. Na obec­nym eta­pie pro­jek­tu pro­wa­dzo­ne będą warsz­ta­ty Co-cre­ation przy­go­to­wa­ne przez Zespół UMed., prze­pro­wa­dzo­ne będzie bada­nie ankie­to­we doty­czą­ce­go reflek­sji na temat zdal­ne­go naucza­nia róż­nych inte­re­sa­riu­szy zaan­ga­żo­wa­nych w dydak­ty­kę. Stu­den­ci Uni­wer­sy­te­tu Medycz­ne­go w Łodzi otrzy­ma­ją dostęp do  uni­ka­to­we­go narzę­dzia pozwa­la­ją­ce­go na pro­wa­dze­nie oce­ny 360° zdal­ne­go mycia rąk.

Przed­sta­wio­no rów­nież narzę­dzia do oce­ny kom­pe­ten­cji mycia rąk, któ­re zosta­nie zain­sta­lo­wa­ne na plat­for­mie Moodle i będzie dedy­ko­wa­ne oce­nie fil­mów reje­stro­wa­nych przez opro­gra­mo­wa­nie AI w CSM UMed. Na potrze­by tego eta­pu będą opra­co­wa­ne algo­ryt­my AI pozwa­la­ją­ce na wychwy­ce­nie pra­wi­dło­wych i błęd­nych eta­pów mycia rąk (stan­dard WHO). Stu­den­ci UMed. w ramach zajęć z Pod­staw pie­lę­gniar­stwa będą zaan­ga­żo­wa­ni w reali­za­cję pro­ce­du­ry. Pod­czas spo­tka­nia prze­te­sto­wa­no urzą­dze­nie w CSM, zapre­zen­to­wa­no tak­że spo­sób pro­wa­dze­nia oce­ny i przy­go­to­wa­ne narzę­dzia.

W tę część pro­jek­tu zaan­ga­żo­wa­ny jest Zakład Koor­dy­no­wa­nej Opie­ki, Zakład Teo­rii Pie­lę­gniar­stwa i Umie­jęt­no­ści w Pie­lę­gniar­stwie oraz Zakład Pie­lę­gniar­stwa Wie­ku Roz­wo­jo­we­go i Pro­mo­cji Zdro­wia Wydzia­łu Nauk o Zdro­wiu Oddział Pie­lę­gniar­stwa i Położ­nic­twa

Uczest­ni­cy spo­tka­nia, dzię­ki uprzej­mo­ści dr n. o zdro­wiu Marii Bart­czak i Ada­ma Michal­skie­go, odwie­dzi­li rów­nież Cen­trum Symu­la­cji Medycz­nej UMed. oraz waż­ne na mapie inno­wa­cji UMed. miej­sca w Cen­trum Kli­nicz­no-Dydak­tycz­nym.

Kolej­ne spo­tka­nie, tym razem pod­su­mo­wu­ją­ce część pro­jek­tu reali­zo­wa­ną przez UMed. i  oce­nia­ją­ce obec­ny poziom zaan­ga­żo­wa­nia w oce­nę cyfro­wą w insty­tu­cjach part­ner­skich oraz bada­ją­ce pomy­sły, nadzie­je i oba­wy zwią­za­ne z pro­jek­ta­mi i funk­cjo­nal­no­ścia­mi pro­duk­tów do oce­ny cyfro­wej, odbę­dzie się zdal­nie w dniu 8 grud­nia 2022 r.. W spo­tka­niu wezmą udział tak­że inte­re­sa­riu­sze zewnętrz­ni. Wkrót­ce prze­pro­wa­dzo­ne będzie rów­nież bada­nie ankie­to­we wśród stu­den­tów i pra­cow­ni­ków UMed., do uczest­nic­twa w któ­rym ser­decz­nie zapra­sza­my.

Zespół UMed. #AHE­ADE­ra­smus

dr Doro­ta Kilań­ska

mgr Ewe­li­na Łojew­ska

mgr Nata­lia Bie­ga

mgr Beata Bro­sow­ska

 

stro­na pro­jek­tu Era­smus+: Asses­sment in Heal­th­ca­re Edu­cA­tion goes Digi­tal ‘AHEAD’

 

Zada­nia Zespo­łu UMed.

WP 1: Przy­go­to­wa­nie warsz­ta­tów Co-cre­ation, pro­wa­dzo­nych przez UM, wspól­ne dla wszyst­kich part­ne­rów (kwie 2022).

WP 2: Prze­pro­wa­dze­nie 4 warsz­ta­tów Co-cre­ation, po jed­nym w każ­dym part­ner­skim miej­scu (2–4 mc IO)

WP 3: Zapro­jek­to­wa­nie kon­cep­cji oce­ny Co-cre­ation i odpo­wied­nio prze­ana­li­zo­wa­nie infor­ma­cji zwrot­nych (3–5 mc IO)

WP 4: Opra­co­wa­nie i roze­sła­nie kwe­stio­na­riu­sza onli­ne do 80–120 uczest­ni­ków                   (4–6 mc IO)

WP 5: Ana­li­za danych – przy­go­to­wa­nie wyni­ków do pre­zen­ta­cji na ponadna­ro­do­wym spo­tka­niu pro­jek­to­wym (5–7 mc IO)

WP 6: Pro­wa­dze­nie dys­ku­sji mię­dzy part­ne­ra­mi pro­jek­tu i inte­re­sa­riu­sza­mi w celu pod­nie­sie­nia kom­pe­ten­cji cyfro­wych nauczy­cie­li i uczniów/studentów w uczest­ni­czą­cych insty­tu­cjach part­ner­skich (7 mc IO)

WP 7: Infor­mo­wa­nie zwrot­ne na temat inter­pre­ta­cji wyni­ków i pomy­słów na roz­wój kom­pe­ten­cji cyfro­wych — spraw­dzić z uczest­ni­ka­mi auten­tycz­ność i popraw­ność inter­pre­ta­cji wyni­ków oraz pomy­słów na jed­nost­ki mikro­nau­cza­nia dla IO2 (7–8 mc IO)

WP 8: Przy­go­to­wa­nie czę­ści robo­czej rapor­tu z pro­jek­tu, wer­sja robo­cza do publi­ka­cji w recen­zo­wa­nym cza­so­pi­śmie (7–8 mc IO).

  • Opublikowano: 9 grudnia 2022
Podziel się na:
  • Facebook
  • LinkedIn
godło Polski

Uni­wer­sy­tet Medycz­ny w Łodzi
Ale­ja T. Kościusz­ki 4
90–419 Łódź
NIP 7251843739
REGON 473073308

BIP