Aktualności

Uruchomienie pilotażu aplikacji AP10.02.06 “Oświadczenie upoważniające podmiot do wykazania osiągnięć pracownika w ewaluacji (A)”.


Sza­now­ni Pań­stwo

W nawią­za­niu do komu­ni­ka­tu z dnia 30.04.2021 pra­gnie­my poin­for­mo­wać, że w dniu 17.05.2021r. w Pro­ces Por­ta­lu zosta­nie pilo­ta­żo­wo uru­cho­mio­na nowa apli­ka­cja AP10.02.06 “Oświad­cze­nie upo­waż­nia­ją­ce pod­miot do wyka­za­nia osią­gnięć pra­cow­ni­ka w ewa­lu­acji (A)”.

Oświad­cze­nie zwią­za­ne jest z przy­go­to­wa­nia­mi Uczel­ni do Ewa­lu­acji jako­ści dzia­łal­no­ści nauko­wej i wyni­ka wprost z Usta­wy z dn. 20 lip­ca 2018 r. Pra­wo o szkol­nic­twie wyż­szym i nauce.

Arty­kuł 265 Usta­wy zobo­wią­zu­je oso­by, któ­rych osią­gnię­cia będą wyka­zy­wa­ne na potrze­by ewa­lu­acji, do zło­że­nia oświad­cze­nia upo­waż­nia­ją­ce­go pod­miot do wyka­za­nia tych osią­gnięć w ramach poszcze­gól­nych dys­cy­plin.

Ewa­lu­acja obej­mu­je doro­bek nauko­wy wszyst­kich pra­cow­ni­ków pro­wa­dzą­cych dzia­łal­ność nauko­wą co ozna­cza, że oso­by zali­cza­ne do tzw. licz­by N a tak­że inni pra­cow­ni­cy, któ­rych doro­bek nauko­wy będzie wyka­za­ny w para­me­try­za­cji, otrzy­ma­ją takie zada­nie w Pro­cess Por­ta­lu.

Pro­ces wypeł­nia­nia Oświad­cze­nia przez wszyst­kie zobo­wią­za­ne do tego oso­by podzie­lo­ny został na czte­ry eta­py (kaska­dy), któ­re będą nastę­po­wa­ły po sobie. Pra­cow­ni­cy, w zależ­no­ści od gru­py, do któ­rej zosta­li przy­pi­sa­ni, otrzy­ma­ją swo­je zada­nia zgod­nie z zapla­no­wa­nym har­mo­no­gra­mem.

  • I kaska­da – etap reali­zo­wa­ny przez jed­nost­kę mery­to­rycz­ną
  • II kaska­da – pro­fe­so­ro­wie i pro­fe­so­ro­wie uczel­ni zali­cze­ni do N z prze­kro­czo­nym limi­tem slo­tów – zada­nie do reali­za­cji w cią­gu 7 dni robo­czych
  • III kaska­da – asy­sten­ci i adiunk­ci zali­cza­ni do N z prze­kro­czo­nym limi­tem slo­tów + nie­zre­ali­zo­wa­ne zada­nia z kaska­dy II  – zada­nie do reali­za­cji w cią­gu 7 dni robo­czych
  • IV kaska­da – pozo­sta­li auto­rzy z N, pozo­sta­li pra­cow­ni­cy badaw­czy i badaw­czo-dydak­tycz­ni, dok­to­ran­ci Szko­ły Dok­tor­skiej + nie­zre­ali­zo­wa­ne zada­nia z kaska­dy II i III – zada­nie do reali­za­cji w cią­gu 7 dni robo­czych

II kaska­da zosta­nie wyge­ne­ro­wa­na dnia 17 maja 2021 r.

Infor­mu­je­my, iż w przy­pad­ku bra­ku wypeł­nie­nia i wysła­nia zada­nia w cią­gu 7 dni robo­czych zosta­nie ono zabra­ne z Pro­cess Por­ta­lu.

Oświad­cze­nie skła­da się z 4 czę­ści:

  • dane iden­ty­fi­ku­ją­ce pra­cow­ni­ka
  • panel zawie­ra­ją­cy infor­ma­cje o zade­kla­ro­wa­nych dys­cy­pli­nach, slo­tach do wypeł­nie­nia i punk­tach uzy­ski­wa­nych za wska­za­ne publi­ka­cje
  • lista publi­ka­cji
  • koń­co­we dekla­ra­cje i decy­zje doty­czą­ce oświad­cze­nia

Omó­wie­nie poszcze­gól­nych czę­ści oraz dzia­ła­nia, jakie są dla nich wyma­ga­ne, zosta­ły szcze­gó­ło­wo opi­sa­ne w pli­ku Oświad­cze­nie 3 — Instrukcja.pdf

Aby przy­bli­żyć Pań­stwu dzia­ła­nie for­mu­la­rza i omó­wić jego poszcze­gól­ne czę­ści zapra­sza­ny na kolej­ny cykl szko­leń z apli­ka­cji, na któ­re moż­na zapi­sać się w Intra­ne­cie (kafe­lek Zapi­sy na szko­le­nia -> Oświad­cze­nie upo­waż­nia­ją­ce pod­miot do wyka­za­nia osią­gnięć pra­cow­ni­ka w ewa­lu­acji (A))

Naj­bliż­sze ter­mi­ny szko­leń:

13.05.2021 w godzi­nach:
10.30–12.00
13.00–14.30

14.05.2021 w godzi­nach:
8.30–10.00
10.30–12.00
13.00–14.30
15.00–16.30

17.05.2021 w godzi­nach:
8.30–10.00
10.30–12.00
13.00–14.30
15.00–16.30

18.05.2021 w godzi­nach:
8.30–10.00
15.00–16.30
16.30–18.00

19.05.2021 w godzi­nach:
8.30–10.00
13.00–14.30
15.00–16.30

20.05.2021 w godzi­nach:
8.30–10.00
10.30–12.00
15.00–16.30

21.05.2021 w godzi­nach:
8.30–10.00
10.30–12.00
13.00–14.30

01.06.2021 w godzi­nach:
8.30–10.00
10.30–12.00
15.00–16.30

 

Ponie­waż decy­zje pod­ję­te przez pra­cow­ni­ków pod­czas wypeł­nia­nia Oświad­cze­nia będą mia­ły zasad­ni­cze i decy­du­ją­ce zna­cze­nie dla osta­tecz­nej oce­ny uzy­ska­nej przez Uczel­nię pod­czas zapo­wia­da­nej na począ­tek przy­szłe­go roku para­me­try­za­cji, uru­cho­mie­nie apli­ka­cji w maju będzie mia­ło cha­rak­ter pilo­ta­żo­wy i pozwo­li zorien­to­wać się w jej kształ­cie i wyma­ga­niach.

Wyni­ki uzy­ska­ne z prób­ne­go uru­cho­mie­nia apli­ka­cji pozwo­lą pre­cy­zyj­nie przy­go­to­wać doce­lo­wy pro­ces, któ­ry zosta­nie uru­cho­mio­ny w ostat­nim kwar­ta­le tego roku.

mgr inż. Witold Koza­kie­wicz
Dyrek­tor Cen­trum Infor­ma­cyj­no-Biblio­tecz­ne­go
Uni­wer­sy­te­tu Medycz­ne­go w Łodzi

 

W przy­pad­ku dodat­ko­wych pytań pro­si­my o kon­takt:

Pau­li­na Hej­duk
Cen­trum Wspar­cia Nauki

paulina.hejduk@umed.lodz.pl
tel. 723 991 190

Agniesz­ka Roś­czak
Cen­trum Infor­ma­cyj­no-Biblio­tecz­ne, Oddział Biblio­gra­fii i Biblio­me­trii
agnieszka.rosczak@umed.lodz.pl
tel. 887 860 260

Moni­ka Wasi­lew­ska
Cen­trum Infor­ma­cyj­no-Biblio­tecz­ne, Oddział Biblio­gra­fii i Biblio­me­trii
monika.wasilewska@umed.lodz.pl
tel. 887 860 647

  • Opublikowano: 12 maja 2021
Podziel się na:
  • Facebook
  • LinkedIn
Tagi:
godło Polski

Uni­wer­sy­tet Medycz­ny w Łodzi
Ale­ja T. Kościusz­ki 4
90–419 Łódź
NIP 7251843739
REGON 473073308

BIP