HRS4R

Strona główna » HRS4R » Badanie

Badanie

Sza­now­ni Pań­stwo, Kole­żan­ki i Kole­dzy,

Dwa lata temu Uni­wer­sy­tet Medycz­ny w Łodzi otrzy­mał waż­ne i pre­sti­żo­we wyróż­nie­nie – HR Excel­len­ce in Rese­arch. Jest ono przy­zna­wa­ne przez Komi­sję Euro­pej­ską insty­tu­cjom dzia­ła­ją­cym w sfe­rze B+R, któ­re prze­strze­ga­ją zasa­dy Euro­pej­skiej Kar­ty Naukow­ca i Kodek­su Postę­po­wa­nia przy rekru­ta­cji pra­cow­ni­ków nauko­wych, a tym samym two­rzą przy­ja­zne śro­do­wi­sko pra­cy i trans­pa­rent­ne zasa­dy rekru­ta­cji pra­cow­ni­ków nauko­wych.

Od tego cza­su inten­syw­nie pra­co­wa­li­śmy nad stwo­rze­niem w naszej uczel­ni jesz­cze lep­szych warun­ków pra­cy i roz­wo­ju. Teraz chce­my poznać Pań­stwa opi­nie, aby­śmy dalej mogli robić to efek­tyw­nie.

Pro­si­my o wzię­cie udzia­łu w bada­niu, któ­re skła­da się z czte­rech krót­kich ankiet doty­czą­cych  m.in. pro­ce­su rekru­ta­cji, warun­ków pra­cy oraz moż­li­wo­ści roz­wo­ju. Bada­nie ma na celu oce­nę naszych dotych­cza­so­wych dzia­łań oraz iden­ty­fi­ka­cję obsza­rów do popra­wy. Na pod­sta­wie wyni­ków ankiet zak­tu­ali­zu­je­my dotych­cza­so­wy plan dzia­łań i zapro­po­nu­je­my kon­kret­ne roz­wią­za­nia.

Ankie­ta jest cał­ko­wi­cie ano­ni­mo­wa, adre­so­wa­na do nauczy­cie­li aka­de­mic­kich oraz dok­to­ran­tów. Bada­nie skła­da się przede wszyst­kim z pytań zamknię­tych, a całość nie powin­na Pań­stwu zająć wię­cej niż 20–30 minut.

Zachę­ca­my do wypeł­nie­nia ankie­ty – Pań­stwa opi­nia jest dla nas bar­dzo cen­na.

rkordek2-250x250

Prof. Radzi­sław Kor­dek
Rek­tor

lwozniak-250x250

Prof. Lucy­na Woź­niak
Pro­rek­tor ds. Roz­wo­ju Nauki
i Współ­pra­cy Mię­dzy­na­ro­do­wej

HR EXCELLENCE IN RESEARCH — BADANIE

Sza­now­ni Pań­stwo!

Pro­si­my o wypeł­nie­nie kwe­stio­na­riu­sza doty­czą­ce­go wdra­ża­nia w uczel­ni Euro­pej­skiej Kar­ty Naukow­ca i Kodek­su Postę­po­wa­nia przy rekru­ta­cji pra­cow­ni­ków nauko­wych.

Część I.
Aspekty etyczne i zawodowe

Pierw­sza część bada­nia kon­cen­tru­je się na aspek­tach zawo­do­wych i etycz­nych w pra­cy naukow­ca.

Część II.
Rekrutacja

Dru­ga część bada­nia kon­cen­tru­je się na pro­ce­du­rze i prze­bie­gu rekru­ta­cji.

Część III.
Szkolenia i rozwój

Trze­cia część bada­nia kon­cen­tru­je się na szko­le­niach i moż­li­wo­ściach roz­wo­ju zawo­do­we­go w uczel­ni.

Część IV.
Warunki pracy

Czwar­ta, ostat­nia część bada­nia kon­cen­tru­je się na warun­kach pra­cy.

godło Polski

Uni­wer­sy­tet Medycz­ny w Łodzi
Ale­ja T. Kościusz­ki 4
90–419 Łódź
NIP 7251843739
REGON 473073308

BIP